№: 1
ID картки працівника:
160866
Найменування посади:
Завідувач кафедри
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра цифрових освітніх технологій
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4422804
Фізична особа. ПІБ:
Кабак Віталій Васильович
Фізична особа. Дата народження:
27.05.1984
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
01.09.2005
Дата початку стажу:
01.09.2008
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
15
Відомості про підвищення кваліфікації:
1. Технічний університет «Люблінська Політехніка» (м. Люблін, Республіка Польща). Термін 16.01.2018-16.04.2018. Сертифікат «Modern means of computer technologies in the process of training specialists of computer specialties of higher educational institutions» (220 годин) № 1-2018-LNTU від 16.04.2018 р.
2. Сертифікат про підвищення кваліфікації № 266 від 15.10.2020 р. за програмою V Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір» (36 годин). Тема: «Особливості організації інклюзивного освітнього середовища закладу вищої освіти із застосуванням засобів інформаційно-комунікаційних технологій» (м. Луцьк, 12-15 жовтня 2020 р.)
3. Сертифікат «INTERNATIONAL SKILLS DEVELOPMENT (THE WEBINAR) ON THE THEME: "ONLINE LEARNING AS A NON-TRADITIONAL FORM OF THE MODERN EDUCATION ON THE EXAMPLE OF THE MOODLE PLATFORM"» (45 hours) 9-16 листопада 2020 року (м. Люблін, Республіка Польща).
4. Центральний інститут післядипломної освіти на базі ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України (м. Київ), підвищення кваліфікації за освітньо-професійною програмою «Завідувачі (начальники) кафедр та структурних підрозділів університетів, академій, інститутів» з 9 березня по 24 вересня 2021 р. (свідоцтво СП 35830447/2061-21 від 24.09.2021 р., 180 год.).
5. International Internship «Digital Future: Blended Learning» в рамках проекту Dіglin.Net 2» – German-Ukrainian Digital Innovation Network 2 ((Kothen (DE)-Kyiv(UA)- Odesa(UA)-Ternopil (UA)) (з 2 жовтня по 30 листопада 2023 р.; сертифікат DN 202311147 від 30.11.2023, 180 год.).
6. Курс «Вдосконалення викладацької майстерності», що реалізовано в рамках проєкту UTTERLY: «Центри сертифікації викладачів: інноваційні підходи до досконалості викладання». Сертифікат № U/2023/0221 від 02.11.2023 р., 30 год.
Останні зміни в ЄДЕБО:
11.01.2024 09:33
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Horbatiuk, R., Kabak, V. The use of an information system AlgoStudy for algorithmic thinking formation of future engineer-teachers in the field of computer technologies Information Technologies and Learning Tools. Volume: 69. Issue: 1. Pages: 124-138. Published: 2019. https://doi.org/10.33407/itlt.v69i1.2385 (Web of Science)
    2. Горбатюк Р.М., Кабак В.В. Моніторинг якості навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів як педагогічна проблема. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології : зб. наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». Переяслав : СКД, 2020. Вип. 12. C. 47-65.
    3. Горбатюк Р. М., Кабак В.В. Соціальні мережі як інструменти формування інформаційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Professional Education: Methodology, Theory and Technologies. Професійна освіта: методологія, теорія та технології. : зб. наук. праць / ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний вищий навчальний заклад імені Григорія Сковороди». Переяслав : СКД, 2022. Вип. 15. C. 65-80.
    4. Horbatiuk, R.; Dudka, U.; Kabak, V.; Rebukha, L.; Serdiuk, O. and Riznitskii, I. (2022). Using the LearningApps.org Online Service in the Moodle System in the Process of Training of Specialists in Economic Specialties. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology - Volume 2: AET, ISBN 978-989-758-558-6, pages 403-415. DOI: 10.5220/0010932200003364. URL: https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=EZhkQiDHDlk=&t=1
    5. P. Savaryn, V. Strekha, M. Brych, L. Brych, V. Kabak and M. Polishchuk. The Original Method of Controlling a Computer Using Distance Sensors. 2022 IEEE 16th International Conference on Advanced Trends in Radioelectronics, Telecommunications and Computer Engineering (TCSET), 2022, pp. 683-688, doi: 10.1109/TCSET55632.2022.9767011 (Scopus). URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/9767011.
    6. Гулай О.І., Кабак В.В. Цифрові інструменти Google як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. Том 1 № 2 (2022). С. 14–23. https://doi.org/10.25128/2415-3605.22.2.2
    7. Горбатюк Р.М, Кабак В.В, Волкова Н. Формування здатності до особистісно-професійного саморозвитку в майбутніх здобувачів освіти. Освітологічний дискурс, (3(42). С. 39–53. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.33

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Електронний навчальний посібник «Апаратні та програмні засоби відеомонтажу» (довідка № 22-10, протокол №7 від 24 травня 2022р. засідання навчально-методичної ради ЛНТУ).
    2. Гулай О., Кабак В., Герасимчук Г. Засоби та технології цифрового навчання: теоретичний та практичний аспекти : Монографія. Луцьк: ЛНТУ, 2023. 160 с.
    3. Кабак В.В. Цифрові технології в освіті. Професійна освіта (цифрові технології) : магістерський курс / за загальною редакцією О.І. Гулай. Луцьк: ЛНТУ, 2023. С. 64-143. (рекомендовано Вченою радою ЛНТУ, пр. № 2 від 29.09.2023 р.)

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Прикладне та Web-програмування [Текст] : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.10 Професійна освіта (комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В. В. Кабак. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 188 с.
    2. Прикладне та Web-програмування [Текст] : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп'ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.10 Професійна освіта (комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В. В. Кабак. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 36 с.
    3. Прикладне та Web-програмування [Текст] : методичні вказівки до лабораторних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня освітньо-професійної програми «Професійна освіта (комп'ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.10 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В. В. Кабак. – Луцьк : Луцький НТУ, 2020. – 250 с.
    4. Цифрові технології в освіті [Текст] : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні
    технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. – Луцьк: Відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. – 32 с.
    5. Цифрові технології в освіті [Текст] : конспект лекцій для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. – Луцьк: Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2022. – 124 с.
    6. Цифрові технології в освіті [Текст] : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. – Луцьк: Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. – 112 с.
    7. Сучасні інформаційні та комунікаційні технології [Текст] : методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми «Середня освіта (Фізична культура)» галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.11 Середня освіта (Фізична культура) денної та заочної форм навчання / уклад. В.В. Кабак. – Луцьк: Відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. – 32 с.

  • 7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

    Участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента:
    1. Рощенюк Алла Михайлівна «Підготовка майбутніх фахівців з інформаційних технологій до творчої самореалізації в адаптаційний період» (Дата захисту: 07.11.2019 р.);
    2. Cкорнякова Олена Володимирівна «Формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у технічних коледжах» (Дата захисту: 19.11.2020 р.);
    3. Єсіпова Ольга Олександрівна «Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у фаховій підготовці» (Дата захисту: 13.05.2021 р.).;
    4. Мазур Івана-Станіслав Володимирович «Підготовка майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю до розробки та застосування інтелектуальних систем машинного зору» (Дата захисту: 20.01.2022 р.).

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    Керівник науково-дослідної теми «Особливості впровадження інформаційних технологій в освітній процес». Номер держреєстрації № д/р: 0121U108206 (2021–2024 рр.)

  • 9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

    З 17 грудня по 19 грудня 2018 р. був членом експертної комісії під час проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Професійна освіта. Комп’ютерні технології» зі спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти у Бердянському державному педагогічному університеті (наказ МОН України № 2257-л від 28.11.2018 р.).
    З 29 травня по 31 травня 2019 р. був членом експертної комісії під час проведення чергової акредитаційної експертизи підготовки бакалаврів з напряму підготовки 6.010104 «Професійна освіта (Комп’ютерні технології)» у Навчально-науковому професійно-педагогічному інституті Української інженерно-педагогічної академії (м. Бахмут) (наказ МОН України № 705-л від 23.05.2019 р.).
    З 18 червня по 20 червня 2019 р. був головою експертної комісії під час проведення первинної акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми Професійна освіта. Комп’ютерні технології зі спеціальності 015 Професійна освіта (Комп’ютерні технології) за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодший спеціаліст у Індустріально-педагогічному технікумі Конотопського інституту Сумського державного університету (наказ МОН України № 836-л від 12.06.2019 р.)."

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Кабак В.В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних технологій в умовах дуального навчання / Кабак В. В. // Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019)» ( 23-25 травня 2019 року). – Луцьк: інф.-вид. відділ Луцького НТУ, 2019. С. 44-47.
    2. Сіваковська О. М., Ліщина Н. М., Кабак В. В. Управління конфігурацією в організації проекту. Problems and achievements of modern science : coll. Of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork : NGO «European Scientific Platform», 2019. V.6. P. 50 – 51
    3. Кабак В.В., Подоляк В.М. Теоретичні засади використання інформаційних технологій у сфері туризму. Перспективи розвитку туризму в Україні та світі: управління, технології, моделі: колективна монографія. Видання п’яте. За наук. ред. проф. Матвійчук Л.Ю. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2019. С. 66-83.
    4. Кабак В.В. Теоретична і практична підготовка майбутніх інженерів-педагогів до здійснення інклюзивного навчання. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасний світ і незрячі: освіта, професійне становлення і соціальна взаємодія» (24-26 вересня 2019 р.) Луцьк: Луцький НТУ. С. 57-58.
    5. Горбатюк Р.М., Кабак В.В. Технологія доповненої реальності у процесі підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей. Тези доповідей VIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2019)» (23-25 травня 2019 року). Луцьк: інф.-вид. відділ Луцького НТУ, 2019. С. 44-47.
    6. Горбатюк Р. М., Кабак В. В. Формування ІКТ компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей у закладах вищої освіти // Підготовка майбутніх педагогів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в професійній діяльності : монографія. Луцьк, 2020. С. 51-66.
    7. Кабак В.В. Теоретичні аспекти використання інноваційних педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх фахівців комп’ютерних спеціальностей. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020). С. 25-28.
    8. Гулай О.І., Кабак В.В., Андрусик І.Л., Карпюк Т. Метод проектів як інноваційний інтерактивний метод навчання. Фізика і хімія твердого тіла. Стан, досягнення і перспективи: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів, 16-17 жовтня 2020 р., м. Луцьк. Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2020. С. 154-158.
    9. Кабак В. В., Горбатюк Р. М. Теоретичні аспекти впровадження інформаційних систем в освітній процес. Інноваційні технології в процесі підготовки фахівців. Матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 25-26 березня 2021 року : збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. Вінниця : ВНТУ, 2021. С. 47-49.
    10. Кабак В.В., Романишина Л.М. Використання асистивних інформаційних технологій в інклюзивному навчанні людей з вадами зору. Тези доповідей VIІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2021)» (21-22 травня 2021 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, 2021. С.15-19.
    11. Авраменко О.Б., Горбатюк Р.М., Кабак В.В. Застосування комп’ютерного тестування як засобу моніторингу навчальних досягнень здобувачів освіти Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / Рівне : РВВ РДГУ. 2021. С. 3-4.
    12. Кабак В.В., Саварин П.В. Теоретичні аспекти організації навчального процесу в умовах цифровізації освіти. Педагогіка сучасності: виклики і перспективи цифрової доби : зб. наук. праць молодих учених та здобувачів. Переяслав: Домбровська Я.М., 2022. Вип. 1. С. 47-49.
    13. Ілюшик О. І., Саварин П.В., Кабак В.В., Курінний Я.М. Новий підхід в освіті: SMART-технології / Наукові праці Четвертої міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасні тенденції розвитку інформаційних систем і телекомунікаційних технологій», 1–2 лютого 2022 р. (Київ, Україна). К.: НУХТ, 2022. С. 71-73.
    14. Ілюшик О.І. , Кабак В.В., Серафинюк В.В. STEAM-освіта – новітній спосіб до оволодіння інноваційними технологіями / Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнародної науково-практичної конференції, 06 квітня 2022 року. Луцьк.: ЛНТУ, 2022. С. 252-255.
    15. Авдіюк В.П., Кабак В.В., Гулай О.І. Інтелект-карти як засіб навчання. Фізика і хімія твердого тіла. Стан, досягнення і перспективи : Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 21-22 жовтня 2022 р., м. Луцьк. Луцьк: ІВВ ЛНТУ, 2022. С. 157.
    16. Кабак В. В., Горбатюк Р. М. Практичні аспекти застосування цифрових технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice [Electronic resource]: International Scientific and Practical Conference Proceeding, January 26, 2023 / Edited by I. Zuchowski, Z. Sharlovych, O. Mandych / International Academy Applied Sciences in Lomzа (Poland) - State Biotechnological University (Ukraine). – Publishing house: MANS w Łomży, Lomza, Poland, 2023. Part 2. P. 43-47.
    17. Герасимчук Г.А., Кабак В.В., Четвержук Т.І. Застосування технологій дистанційного навчання у процесі підготовки здобувачів вищої освіти Луцького національного технічного університету. Тези доповідей IX Міжнародної науково-практичної конференції з проблем вищої освіти і науки «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2023) (25-26 травня 2023 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. C. 46-48.
    18. Кабак В.В., Хиць Р.А. Теоретичні аспекти використання систем штучного інтелекту в освітньому процесі. Тези доповідей IX Міжнародної науково-практичної конференції з проблем вищої освіти і науки «Інформаційні технології в освіті, науці і виробництві (ІТОНВ-2023) (25-26 травня 2023 року). Луцьк: відділ іміджу та промоції ЛНТУ, 2023. C. 100-104.
    19. Кабак В.В., Хиць Р.А. Практичні аспекти впровадження технологій штучного інтелекту в процес підготовки майбутніх фахівців. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 9–10 листопада, 2023). C. 72-74.

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    Робота у складі журі підсумкової науково-практичної конференції ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького (4 квітня 2019 р.).
    Робота у складі журі підсумкової науково-практичної конференції ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» у Мелітопольському державному педагогічному університеті імені Богдана Хмельницького (2 квітня 2021р.).
    Перемоги студентів:
    1. Троханенко Марія – диплом ІІІ ступеня // ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Професійна освіта». Українська інженерно-педагогічна академія (м. Харків), 2019 р. (науковий керівник: Кабак В.В.).
    2. Гуда Володимир – диплом ІІІ ступеня // ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі науки «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2019 р. (науковий керівник: Кабак В.В.)
    3. Дикун Віталій – диплом ІІ ступеня // ІІ етап Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузі науки «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2021 р. (науковий керівник: Кабак В.В.)

  • 15) керівництво школярем, який зайняв призове місце III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів, II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України”; участь у журі III—IV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових навчальних предметів чи II—III етапу Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів — членів Національного центру “Мала академія наук України” (крім третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня)

    1. Член журі секцій «Інтернет технології та web-дизайн» і «Технології програмування» обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів Волинського відділення Малої академії наук України (3 лютого 2019 року).
    2. Член журі ХVІ обласного турніру юних інформатиків Волинського відділення Малої академії наук України (20 жовтня 2019 року) та ХVІІ обласного турніру юних інформатиків Волинського відділення Малої академії наук України (16 жовтня 2020 року).
    3. Член журі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт слухачів відділення комп’ютерних наук Волинського відділення Малої академії наук України (20 лютого 2023 р.).
    4. Член журі ХХ обласного турніру юних інформатиків Волинського відділення Малої академії наук України (20 жовтня 2023 р.).